English

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

پخش نذورات ماه محرم به صورت بیرون‌بر و بسته‌بندی انجام شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: پخش نذورات صرفاً باید به صورت بیرون‌بر و بسته‌بندی صورت گیرد.

پخش نذورات ماه محرم به صورت بیرون‌بر و بسته‌بندی انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی بدر شکوهی اظهار داشت: برگزاری مراسم و مجالس عزاداری با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در طول زمان برگزاری مراسم، تا سقف دو ساعت و در فضای باز بلامانع است.

وی ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش و سازمان تربیت بدنی همکاری لازم را با هیأت‌های دارای مجوز برای در اختیار گذاشتن فضاهای روباز و سالن‌ها جهت برگزاری مراسم و سیاه‌پوش کردن محیط پیرامونی داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری هیأت‌های عزاداری از بدو شیوع کرونا تا به امروز با ستاد مقابله با کرونا، گفت: جامعه مذهبی و متدین، مراسم‌ها را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌کنند و این مهم را سال گذشته در ایام محرم ثابت کردند به طوری که تحسین مقام معظم رهبری و تمامی کارشناسان بهداشتی را برانگیختند.

بدرشکوهی ادامه داد: دلدادگان حسینی همان‌گونه که به برگزاری مراسم‌های عزاداری علاقه دارند به همان نسبت به حفظ سلامتی خود و دیگران نیز اهمیت می‌دهند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه پخش نذورات صرفاً باید به صورت بیرون‌بر و بسته‌بندی صورت گیرد، گفت: سلامتی مردم عزادار و دلداده امام حسین (ع) برای همه‌کسانی که در این جمع حضور دارند مسئله مهم و باارزشی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی