English

با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا مراسم تحلیف انجام شد؛

آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر خمینی شهر با تجدید بیعت بر مزار شهداء

ششمین دوره شورای اسلامی شهر خمینی شهر با تجدید بیعت بر مزار شهداء آغاز بکار کرد.

آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر خمینی شهر با تجدید بیعت بر مزار شهداء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امام جمعه خمینی شهر در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی جدید شهر خمینی شهر و شهر و روستاهای شهرستان  در جمع مسئولان گفت: خدمت به مردم معادل نه هزار سال عبادت و عمل صالح به شمار می آید.

آیت الله موسوی بیان کرد: هر کارگزار در نظام جمهوری اسلامی ایران که در حال خدمت رسانی به مردم است ،  باید دارای دو شاخصه و ویژگی مهم  اعم از امانتداری و کاردانی  باشد.

وی به اعضای شورای اسلامی شهر و روستا تذکر داد: مدیریت شهری باید به روز و مدرن باشد و حالت سنتی نداشته باشد، زیر ساخت های شهری باید به گونه ای باشد که شهروندان از مزایای آن سال ها برخوردار شده و  آینده منطقه و شهر به گونه ای ترسیم شود که هم برای مردم و هم برای  آیندگان کاری ماندگار و الهی در کارنامه خود ثبت کنند .

امام جمعه خمینی شهر گوشزد کرد: اعضای شورا باید عدالت محور و همه جانبه نگر باشند و با اختیارات فرهنگی و  اجتماعی و اقتصادی و غیره  .....که تحت اختیار دارند در تقسبم امکانات و منابع بین محلات و مناطق تبعیضی قائل نباشند.

وی در پایان گفت: شورایی موفق است که اختلافات درون جلسه ای خود را در همان محل جلسات حل و فصل کنند چه اینکه اعضای یک شورا به مثابه خانواده تلقی می شوند که چهار سال باید به مردم شهر خدمت رسانی کنند.

در ادامه این مراسم  نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان خمینی شهر به ایراد سخن پرداخته و سپس اعضای شورای شهرها و روستاهای شهرستان خمینی شهر مراسم تحلیف را انجام  و در ادامه، اعضای شورا به زیارت امامزاده سید محمد رفته و مسعود مقتدایی ریاست بنیاد شهید مشکلات منطقه را تشریح و از اعضای شورا در خواست همکاری و هماهنگی جهت برنامه ها را خواستار شد.

به گزارش موج؛ اعضای شورای اسلامی شهر خمینی شهر،  آغاز خدمت خود را با حضور بر سر مزار شهیدان امامزاده سید محمد و شهدای گمنام غواص پارک پیروزی و تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام و شهداء شروع کردند.

21636a75-8b21-4630-87a4-931601db476a

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه