English

اعضای هیئت رئیسه شورای ششم تبریز مشخص شدند

صبح امروز با با برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای ششم تبریز مشخص شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای ششم تبریز مشخص شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صبح امروز، انتخابات هیئت رئیسه شورا برگزار شد و حجت الاسلام رسول برگی با کسب10 رأی به عنوان رئیس شورای شهر  تبریز انتخاب شد.

غلامرضا احمدی نائب رئیس و احد صادقی مقبره دبیر اول، یاسین بجانی دبیر دوم و سخنگو و حسن اسوتچی به عنوان خزانه دار تعیین شدند.

بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار داشت: شروع دوران ریاست جمهوری را تبریک می‌گوئیم امیدواریم دوران تغییر و تحولات باشد و دولت جدید در حل مشکلات مردم موفق باشند.

وی ادامه داد: دوره‌های قبل انتخابات شورای شهر در شهرهای بزرگ به صورت مکانیزه برگزار می‌شد و این دوره الکترونیکی برگزار شد.

فرماندار شهرستان تبریز ابراز داشت: مسائلی همچون پیکربندی وزارت کشور و تأخیر در ارسال کارت‌های الکترونیک منجر شد در بعضی از مراکز اخذ رأی بصورت دستی برگزار شد. برخی کاندیداها که نتوانستند رأی مردم را جلب کنند، مجریان را متهم می‌کردند.

مهدوی ادامه داد: عده‌ای آرای دوره قبل خود را از ما می‌خواستند اما با مشارکت ۲۳ درصدی این ممکن نبود. عزیزی داشتیم دوره قبل ۹۶ هزار رأی آورده بود اما این دوره ۲۰ هزار رأی، بد اخلاقی‌ها و تخریب مجریان زیاد بود.

وی گفت: تشویق اذهان عمومی و اصحاب زر و زور تزویر می‌خواستند رأی را ابطال کنند. اراده خداوند این بود که صداقت مجریان انتخابات را نشان بدهند و انتخابات هر چند با تأخیر یک ماهه تأیید شد.

مهدوی ابراز داشت: تغییرات در بین نفرات ۱۳ و ۱۴ به دلیل اشتباه کاربر و صورتجلسه مجدد آرای مکانیزه بود که بعد انتخابات متوجه این اشکال شدیم و کسانی که اشتباه کرده بودند به دستگاه قضائی معرفی شدند. انتخابات در صحت کامل و امنیت برگزار شد.

وی در پایان گفت: ۹ اصل قانون اساسی مربوط به شوراها می‌باشد و این شورا از ارکان تصمیم گیری حساب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه