English

​سرپرست شرکت گاز استان مازندران:

حمایت مالی و جانی گاز مازندران با پوشش بیمه حوادث مشترکین

​سرپرست شرکت گاز استان مازندران گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی، همه مشترکین خانگی و تجاری، تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.

حمایت مالی و جانی گاز مازندران با پوشش بیمه حوادث مشترکین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مقدم بیگلریان در این باره اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقده بین شرکت ملی گاز ایران و بیمه تجارت نو در سال 1400 همه مشترکین خانگیِ شهری و روستایی و همچنین مشترکین تجاری، تحت پوشش بیمه خسارت های مالی و جانی، اعم از فوت، نقص عضو، از کار افتادگیِ کلی و جرئی، هزینه های پزشکی و خسارت های ناشی از گاز طبیعی مانند حوادث انفجار، آتش سوزی و مسمومیت قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم برای هیچ یک از مشترکین عزیز حادثه‌ای اتفاق نیفتد، ادامه داد: مشترکین محترم می توانند در صورت بروز هر گونه حادثه ی مرتبط با مصرف گاز طبیعی ، سریعا به 194 امداد گاز و یا نیروهای گازبان در روستاها اطلاع داده تا پس از انجام مقدمات قانونی، از این بیمه بهره مند شوند.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه به ازاء هر واحد مسکونی ، ماهیانه مبلغ 2 هزار ریال از مشترکین خانگی شهری و از مشترکین خانگی روستایی مبلغ هزار ریال در قبوض گاز اخذ می‌شود، تصریح کرد: ملاک محاسبه و تعیین حق بیمه مشترکین خانگی شهری و روستایی هر دوره براساس صورتحساب‌های مصرف کنندگان گاز طبیعی است.

وی گفت: حق بیمه هر واحد مشترک تجاری شهری، ماهیانه 10 هزار ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی نیز 5 هزار ریال است.

بیگلریان بیان داشت: گاز مازندران به عنوان طرف اول قرارداد و به عنوان نماینده مشترکین موظف است ظرف 15 روزکاری بعد از اطلاع از وقوع حادثه آن را به شرکت بیمه اعلام کند.

وی اذعان داشت: برای فوت هر نفر در هر حادثه مبلغ 2 میلیارد و 490 میلیون ریال به وارثین متوفی، نقص عضو و از کار افتادگی و هزینه‌های پزشکی برای هر نفر مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، غرامت پرداخت خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: حداکثر تعهد پرداخت برای جبران هزینه‌ها و جبران خسارت مالی به واحد‌های مسکونی و مشاعات اشخاص ثالث در هر حادثه و به ازاء هر یک از موارد مذکور به عنوان یک واحد مستقل مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال غرامت پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: عدم تطابق وسایل گازسوز، سیستم لوله کشی، دودکش با استاندارد‌های مربوطه در واحد مسکونی مشترکین خانگی حادثه دیده که وفق قانون مشمول پرداخت حق بیمه هستند مانع بهره‌مندی از تسهیلات و پوشش بیمه‌ای نخواهد شد.

بیگلریان با بیان اینکه ارائه نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت، نقص عضو و جراحات و همچنین ارائه نظریه سازمان آتش نشانی یا شرکت گاز مبنی بر تأیید وقوع حادثه الزامی است، گفت: بیمه گر حداکثر 15 روز پس از دریافت مدارک مربوطه از اشخاص حادثه دیده ملزم به پرداخت غرامت خواهد بود.

به گزارش موج مازندران؛ در حال حاضر بیش از یک میلیون و 583 هزار مشترک از خدمات شرکت گاز مازندران بهره‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه