English

محدودیت تردد شبانه در البرز

طبق کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت 22 الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، به صورت ویژه اجرایی و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

محدودیت تردد شبانه در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: طبق کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت 22 الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، به صورت ویژه اجرایی  و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

وی افزود:  بیش از 390 هزار وسیله نقلیه  از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح محدودیت های شبانه  در این استان توسط دوربین های هوشمند اعمال قانون شدند.

شرق خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در معابر شهری این استان نیز در سال جاری 20 هزار و 431 وسیله نقلیه متخلف جریمه شدند.

وی یادآورشد : اکنون بیش از 80 درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

شرق  خاطرنشان کرد:  تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین های هوشمند کنترل می شود و در صورت  تردد و  ورود خودرو های با پلاک غیربومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات اعمال قانون می شود.

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه