English

سرپرست پلیس راه مازندران تأکید کرد:

ممنوعیت ورود و خروج به مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هر گونه آمد و شد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ممنوعیت ورود و خروج به مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی اظهار داشت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، اما پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز شاهد پیک ورود مسافران به استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شهرستان آمل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نور، محمودآباد، چالوس، قائمشهر و نکا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، ادامه داد: ماموران پلیس راه کماکان در ورود‌های استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر، گلستان و گیلان مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته مأموران پلیس راه 901 دستگاه خودرو غیربومی را جریمه کردند و 149 خودرو را به مبدأ بازگشت داده اند.

وی افزود: رانندگان 38 هزار و 104 دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته اند، جریمه شده اند.

سرهنگ عبادی تصریح کرد: 12 هزار و 609 خودرو با پلاک غیربومی هم که در این مدت قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

وی بیان داشت: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران ابراز داشت:  محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت 22 شب تا 3 بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سجاد صالحی

    سلام خروج از مازندران هم ممنوع است؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه