English

دفاتر خدمات قضایی رابط مردم و دستگاه قضا/هوشمندسازی قوه قضاییه با سند تحول

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: دفاتر خدمات قضایی موظفند خدمات را آسان، سریع و با حفظ کرامت انسانی ارائه دهند و مردم بر پایه خدمات الکترونیک قضایی بهترین خدمات را به راحت ترین شکل دریافت کنند.

دفاتر خدمات قضایی رابط مردم و دستگاه قضا/هوشمندسازی قوه قضاییه با سند تحول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، سعیدرضا پارساییان معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد در نشست خبری پیرامون موضوع هوشمندسازی قوه قضاییه و معرفی سامانه های الکترونیک دستگاه قضایی، گفت: دستگاه قضا در سند تحول قوه قضاییه سامانه های متعدد الکترونیکی برای دسترسی آسان مردم طراحی و راه اندازی کرده است که تحول جدیدی در سیستم قضایی محسوب می شود.

وی در این میان به سامانه نوبت دهی خدمات قضایی، سامانه استعلام تعرفه خدمات قضایی، سامانه استعلام مدارک قضایی، سامانه رصد وضعیت شغلی وکیل، سامانه رصد دارای های قضات و ..اشاره کرد و افزود: مردم باید از این تحول، مطلع شوند و رسانه ها مهمترین نقش را در این زمینه دارند.

پارساییان در ادامه درباره دفاتر خدمات قضایی و فعالیت آنها، گفت: دفاتر خدمات قضایی موظفند خدمات را آسان، سریع و با حفظ کرامت انسانی ارائه دهند و مردم بر پایه خدمات الکترونیک قضایی بهترین خدمات را به راحت ترین شکل دریافت کنند.

وی به مراحل گزینش افراد در دفاتر خدمات قضایی اشاره کرد و گفت: دفاتر خدمات قضایی رابط مردم و دستگاه قضا هستند و تمام گزینش های این افراد هم با دادگستری و معاون فناوری اطلاعات دادگستری است.

پارساییان اعلام کرد: به زودی آیین نامه جذب دفاتر خدمات قضایی جدید از سوی قوه قضاییه به دادگستری استان ها ابلاغ می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه