English

اجرای برخی از بخش های سند تحول قوه قضاییه، نیازمند قانون گذاری است

رئیس کل دادگستری استان یزد سند تحول قوه قضاییه را یک برنامه جامع، متعالی و هدفمند برای اجرای عدالت و افزایش اعتماد عمومی دانست و گفت: اجرای بخش هایی از سند تحول قضایی، نیازمند وضع قانون یا اصلاح قوانین و مقررات است.

اجرای برخی از بخش های سند تحول قوه قضاییه، نیازمند قانون گذاری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در جلسه مقام های ارشد قضایی استان با نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ارکان کشور باید با همکاری نخبگان و صاحبنظران، اجرای سند تحول قوه قضاییه را دنبال نمایند و تلاش نمایند تا زیرساخت‌های قانونی فراهم شده و اجرایی شدن این سند تسهیل گردد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش های دوران دو ساله زعامت آیت الله رئیسی بر قوه قضاییه مورد رضایت رهبر معظم انقلاب بوده است و این مهمترین دستاوردی است که می توان به آن افتخار کرد.

این مقام قضایی، کاهش اطاله دادرسی، کاهش متوسط زمان رسیدگی، اتقان آراء و برنامه های دستگاه قضایی در حمایت از تولید و اشتغال را باعث دلگرمی و ایجاد حس اعتماد و نشاط در مردم دانست و بیان داشت: در این دوره ثابت شد اگر بر اساس برنامه کار انجام شود و سنگر خدمت به مردم همچون سنگر جهاد در راه خدا با روحیه جهادی و انقلابی اداره گردد قطعا کارها بهتر و رضایتمندی مردم بیشتر خواهد شد.

وی ابراز داشت: در سنوات اخیر در راستای اجتماعی کردن قوه قضاییه، برنامه های حضور در اجتماعات و حضور در مساجد صورت پذیرفت تا هم دغدغه های مردم  استماع شود و هم به آنان مشاوره عمومی و حقوقی ارائه گردد.

شایان ذکر است در این نشست موضوع مسائل اجتماعی و امنیتی استان به ویژه در خصوص جرم سرقت مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و نمایندگان مردم نیز مواضع خود در خصوص مسائل استان را تبیین نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه