English

کارکنان نمونه اداری و قضایی دادگستری یزد تقدیر شدند

رئیس کل دادگستری استان یزد نگاه شهید بهشتی به قوه قضاییه را نگاهی قانون گرا و مبتنی بر تحول گرایی دانست و گفت: نگاه جامعه به شهید بهشتی باید نگاهی مبتنی بر بازخوانی عمیق، وسیع و جامع از شخصیت او باشد.

کارکنان نمونه اداری و قضایی دادگستری یزد تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار صمیمانه با قضات و کارکنان اداری دادگستری، اظهار داشت: نگاه شهید بهشتی به مسائل اگر با همان وسعت نظر و جدیت در قوه قضاییه استمرار یابد، تحولی شگرف را در مسیر عدالت اجتماعی موجب می شود.

وی تصریح کرد: امروز شخصیت جامع شهید بهشتی به عنوان یک الگو همواره در دستگاه قضایی و در کشور و بویژه در مجموعه دادگستری استان مطرح هست و هفته قوه قضاییه و گردهمایی ما با نام و یاد شهید بهشتی و یارانش مایه معنویت و برکت می باشد.

این مقام قضایی بر تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای جهادی کارکنان و قضات شریف دادگستری تأکید کرد و گفت: سعی و تلاش مضاعف کارکنان مجموعه قضایی استان، سرعت رسیدگی به پرونده ها را بالا برده است و رکوردهای خوبی در تاریخ دستگاه قضایی بر جا گذاشتته است.

وی ابراز داشت: عملکرد کارکنان اداری و قضایی دادگستری از چند منظر مورد ارزیابی قرار گرفت و با شاخصه های مهمی که مد نظر بود نفرات برگزیده تعیین گردیدند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، افزود: حرکت در گام دوم انقلاب نیازمند حرکت تحولی و جهش است که در این راستا در دستگاه قضایی سند تحول تدوین شد تا بتوان با توجه به آسیبها و مسائل نوپدید؛ دستگاه قضایی را به روز رسانی و آماده مواجهه با پدیده ها، تحولات و مطالبات نوین کرد.

وی مردم‌محوری را از شاخصه های مهم سند تحول ذکر کرد و بیان داشت: مردم‌محوری، یکی دیگر از ویژگی‌ها و خصایص برجسته سند تحول قضایی است؛ در واقع سند مزبور با هدف غایی ارائه خدمات قضایی مطلوب‌تر به مردم تنظیم و تدوین و ابلاغ شده است و مقصود نهایی خود را افزایش رضایتمندی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ترسیم کرده است.

شایان ذکر است در این مراسم از کارکنان اداری و قضایی نمونه تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه