English

غلامعلی دهشیری؛

هدف نهایی تمام دستگاه های متولی انتخابات رعایت کامل قانون است

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: دستگا های اجرایی و نظارتی با شور و تمام ظرفیت به دنبال تحقق کامل مُرّ قانون در انتخابات پیش رو باشند.

هدف نهایی تمام دستگاه های متولی انتخابات رعایت کامل قانون است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات استان یزد با بیان اینکه 28 خرداد لیله القدر انقلاب اسلامی است، گفت: سرنوشت 4 سال و شاید ۸ سال کشور با حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

وی بر لزوم به عرصه آوردن تمام ظرفیت های موجود در کشور جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه  تاکید کرد و افزود: هدف نهایی تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی در انتخابات باید تحقق کامل مُرّ قانون باشد که ثمره آن نمایان شدن مشارکت امنیت آور و شکوه حضور میلیونی ملت ایران خواهد بود.

دهشیری تصریح کرد: ثمره حضور پرشور مردم در انتخابات تشکیل دولت مقتدر انقلابی ، ولایی و گره گشایی مشکلات کشور در حوزه های  اقتصادی و معیشتی، سیاسی، ملی، بین المللی خواهد بود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب جهت مشارکت فراگیر و حداکثری اظهار داشت:  باید زمینه جهت حضور اقشار مختلف جامعه فراهم شود تا با انتخاب فرد اصلح آینده ای روشن برای کشور رقم بخورد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: فلسفه جلسات پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی این است تا هر اقدام مغایر با قانون و تهدید کننده منافع و امنیت ملی مورد رصد و پیشگیری قرار گیرد.

 وی افزود: تخلفات صورت گرفته در اسرع وقت در دادگاه های ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات با حضور قضات مجرب رسیدگی تا انتخابات در کمال سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و  رقابت سالم سیاسی برگزار شود.

عالی ترین مقام قضائی استان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای  عوامل برگزاری انتخابات اعم از اجرایی و نظاتی تصریح کرد: دوره آموزشی نیز در آینده نزدیک برای قضات منتخب در خصوص جرائم انتخاباتی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه