English

التزام به دستورالعمل های قوه قضاییه یک امر ضروری است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: قوه قضاییه بر اساس راهبردهای کلان و برنامه های خود، دستورالعمل هایی را ابلاغ می کند که باید اجرای بند به بند این دستورالعمل ها مورد التزام تمام کارکنان مجموعه قضایی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری یزد در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد بر تلاش مضاعف مجموعه برای ارتقاء کمی و کیفی عملکرد دادگستری استان یزد تأکید کرد و اظهار داشت: در سنوات اخیر برنامه های بسیاری برای تحرک بیشتر و بهبود کیفیت خدمات قضایی به مردم انجام شده است که ماحصل آن افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه قضایی استان یزد بوده است.

وی افزود: برنامه های پرشمار بازدیدهای سرزده و از پیش تعیین شده، رصد همه جانبه ارکان خدمت کارکنان قضایی و اداری، تأکید بر تکریم مراجعین، کاهش قابل توجه پرونده های مسن و معمر، اصلاح فرایندها، ارتقاء ظرفیت دادرسی های الکترونیک، پیشگامی در کشور در استفاده از ظرفیت های جدید و هوشمند سازی شیوه های خدمات با بهره گیری از تکنولوژی های جدید همه از تغییرات رو به تعالی در سنوات اخیر حکایت دارد.

این مقام قضایی نیاز به یک تحول فوری برای صیانت از جایگاه استان را خواستار شد و گفت: تغییر رویکردها با استفاده از فکر و اندیشه مدیران باید وضعیت دادگستری استان را به سمت وضعیت مطلوب تری در پارامترهای مورد نظر مرکز قرار دهد.

وی استان یزد را در انجام بسیاری از امور بدیع، طرح های ابتکاری، رویکردهای خلاقانه و شیوه های نوین خدمت رسانی به مردم استان، پیشگام و مبتکر دانست و بیان داشت: گرچه امور صورت گرفته در سنوات اخیر موجب ماندگاری و مانایی تلاش های مجموعه می گردد و تسهیل شرایط را برای مراجعین موجب شده است، اما این اقدامات نباید مجموعه را از رساندن آمارهای مد نظر مرکز از لحاظ کمی غافل نماید.

شایان ذکر است: در این نشست عملکرد آماری دادگستری مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهادات معاونین در خصوص ارتقاء عملکرد استان طرح و به صورت مصوبه به استان ابلاغ گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر