English

الحاق دومین شناور ناجی به ناوگان جستجوی دریایی هرمزگان

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات اساسی و زیر آبی ناجی ۱۱ و الحاق این شناور به ناوگان جستجو و نجات دریایی استان خبر داد.

الحاق دومین شناور ناجی به ناوگان جستجوی دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رضا پور رجبی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به تعمیرات دوره ای  شناورهای فعال در امر جستجو و نجات در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون  شناور ناجی  ۱۱ دومین فروند شناوری است که به دست متخصصان داخلی تعمیر و به ناوگان جستجو و نجات دریایی ملحق شده است.
وی افزود: کلیه قطعات یدکی مورد نیاز شناورها چه شناورهای جستجو و نجات و چه شناورهای خدماتی تا جایی که در کشور توان ساخت آن وجود داشته باشد از سازندگان داخلی تامین و به دست متخصصان مبرز داخلی تعویض می شود. 
پور رجبی به تعمیرات اساسی و زیر آبی صورت گرفته بر روی شناور ناجی ۱۱ نیز اشاره ای  کرد و گفت: خزه زدایی  وایر برس کاری  ضخامت سنجی  بدنه زیرآبی و همچنین تعمیر اساسی سیستم رانش  واتر جت این شناور از جمله مهمترین اقداماتی بوده که  توسط متخصصین بومی انجام گرفته است.
به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان 8 فروند شناور ناجی در گستره دریایی استان هرمزگان امور مربوط به جستجو و نجات دریایی را بر عهده دارند که سال گذشته 7 فروند آن در تعمیرگاه دریایی بندر شهیدرجایی مورد تعمیرات اساسی و زیر آبی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی