English

ادوات حفاری غیرقانونی در ابرکوه توقیف شد

رییس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه از دو مورد تخلف حفاری غیرمجاز و توقیف ادوات حفاری و معرفی متخلفین به مراجع قضایی خبر داد.

ادوات حفاری غیرقانونی در ابرکوه توقیف شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، سیدعلی مشکات رییس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه، افزود: با توجه به وظیفه خطیر حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از تخلفات و بمنظور برخورد با متخلفینی که بدون مجوز اقدام به حفاریهای غیرقانونی می نمایند در هفته اخیر دو مورد تخلف شناسایی و ادوات حفاری غیرمجاز توسط اداره منابع آب ابرکوه توقیف و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: موارد مواجهه و برخورد با تخلفات با همکاری و تعامل بسیار خوب دادستان و نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه با سرعت و دقت بالا صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.

مشکات افزود: در سال جدید همچنین با توجه به مواد 27 و 28 قانون توزیع عادلانه آب،  یک مورد خط انتقال غیر مجاز به اراضی غیر، قطع و جمع آوری شده است.

وی از شناسایی یک حلقه چاه کشاورزی فعال و پر و مسلوب المنفعه نمودن یک حلقه چاه غیر مجاز در سال جدید خبر داد و گفت: در این مدت از حفاری غیرمجاز یک حلقه چاه توسط اداوت حفاری غیرمجاز ممانعت بعمل آمده  و با نظارت اداره، منصوبات مجاز بر روی 5 حلقه چاه نصب و پلمپ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه