English

دومین شعبه سوپر مارکت مالی در اصفهان افتتاح شد

دومین شعبه سوپر مارکت مالی با حضور محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن و رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افتتاح شد.

دومین شعبه سوپر مارکت مالی در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در حال حاضر دامنه شعب سوپر مارکت مالی توسط تامین سرمایه تمدن و با همکاری سامانه سرمایه گذاری iBshop در حال گسترش در سراسر کشور می باشد و مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه حضوری علاوه بر استفاده از خدمات متنوع سوپر مارکت مالی از مشاوره های تخصصی نیز بهره مند گردند.

سوپر مارکت مالی در کشورهای توسعه یافته ارائه دهنده مجموعه ای از خدمات مالی و سرمایه گذاری است که افراد مختلف می توانند به صورت آنلاین و یا آفلاین از این خدمات بهره مند شوند.

“تامین سرمایه تمدن” با بهره گیری از تجربه خود در حوزه تامین مالی صنایع بزرگ و مدیریت صندوق های سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران اقدام به تشکیل اولین سوپر مارکت مالی در ایران کرده است، ارائه خدمات متنوع مالی و سرمایه گذاری، مشاوره های  مالیاتی و حقوقی و خدمات ویژه سرمایه گذاری از جمله فعالیت های سوپر مارکت مالی است.

خدمات سوپر مارکت مالی شامل صندوق های سرمایه گذاری، خدمات کارگزاری بورس ، سبدگردانی اختصاصی، مشاوره عرضه پذیرش و مشاوره تامین مالی، آسا کارت، کارت اعتباری و خدمات بیمه ای است.

به گزارش موج، شعبه سوپر مارکت های  مالی در اصفهان عبارت است از  شعبه 1: خیابان چهارباغ بالا، مجتمع تجاری اداری مترو پل، بعد از ایستگاه مترو سی و سه پل، جنب کوچه باغ زرشک، طبقه همکف واحد 89، تلفن: 03131314040

شعبه 2: کنار گذر شرقی خیام، قبل از چهار راه میرزا طاهر، نبش کوچه 29، مجتمع نگارستان تلفن: 03132350681

افتتاح سوپر مارکت مالی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه