English

کریم جشنی:

کرونا، چراغ تاتر در خراسان رضوی را خاموش کرد

سرپرست هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی عنوان کرد: در شرایطی که گروه های نمایشی استان به دلیل کرونا قادر به اجرا نیستند اما باید خود را برای شرکت در سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی در پاییز امسال آماده کنند.

کرونا، چراغ تاتر در خراسان رضوی را خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کریم جشنی سرپرست هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اعلام کرد: به دلیل شرایط قرمز کرونایی و وضعیت نامساعد شیوع این ویروس، از امروز دیگرهیچ تئاتری در مشهد اجرا نمی شود .

کریم جشنی در ادامه این خبر اظهار کرد: هفته گذشته یکی دو مورد تئاتر با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مشهد اجرا شد اما از هفته جاری به سبب شیوع گسترده ویروس کرونا دیگر هیچ نمایشی تا بهبود وضعیت شهر اجرا نمی شود.

سرپرست هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: اجرای نمایش در نیشابور هم متوقف شده است اما نمایش "سایه ها" به کارگردانی وحید بهاری در تربت حیدریه به صورت پذیرش ۳۰ درصد از سالن در دو ساعت ۲۰ و ۲۱ شب در حال اجراست.

وی همچنین تصریح کرد: در شرایطی که گروه های نمایشی استان به دلیل کرونا قادر به اجرا نیستند اما باید خود را برای شرکت در سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی در پاییز امسال آماده کنند.

جشنی در ادامه افزود: تاکنون بیش از ۷۰ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر خراسان رضوی ارسال و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مرداد ماه جاری تمدید شده است که با ارزیابی آثار، بهترین آنها در آبان ماه به اختتامیه این جشنواره معرفی می شود.

وی از آغاز نشستهای مسوولان ذیربط برای برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد و اضافه کرد: هفته گذشته نخستین نشست در این زمینه برگزار شده است تا مقدمات برگزاری این انتخابات در سال جاری فراهم شود.

جشنی در خاتمه یادآور شد:۴۳ گروه نمایشی ثبت شده در خراسان رضوی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه