English

جزئیات وام ۲۵۰ میلیون تومانی تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم جزئیات وام 250 میلیون تومانی تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن را تشریح کرد.

جزئیات وام 250 میلیون تومانی تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن صبوری اظهار داشت: بازپرداخت این وام حداکثر ۲۰ ساله بوده و دو سال شامل دوران مشارکت و ساخت، تنفس دارد که البته در حال حاضر همان مبلغ قبلی در حال پرداخت است و با ابلاغ رسمی آن اجرا خواهد شد.

وی در خصوص شرایط دریافت کنندگان این وام اذعان داشت: همه متقاضیان تایید شده که مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

صبوری افزود: با افزایش وام به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در حال حاضر این مبلغ ۶۰ درصد هزینه ساخت را پوشش می‌دهد.

وی گفت: پروژه های مسکن اقدام ملی قم از پیشرفت به نسبت خوبی برخوردار است و دستگاه های مرتبط با این طرح، اهتمام لازم برای ساخت با کیفیت و  به موقع این واحدها را دارند.

وی افزود: تا پایان تیرماه پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون ۶ در مرحله سفت کاری و تاسیسات، پروژه ۹۶ واحدی زیتون هفت و هشت و پروژه ۲۵۶ واحدی زیتون ۹ و  ۱۰ در مرحله اسکلت و سفت کاری می باشد.

صبوری ادامه داد: در محله ۱۰ موسوم به اراضی ۱۷ هکتاری هزار واحد ساخته می شود که در ماه گذشته ۵۵۱ متقاضی به پروژه های خود متصل شدند و به زودی سایر متقاضیان به پروژه های خود معرفی می شوند.

وی ادامه داد: در این محله، واحدها در قالب زیتون ۱۲ تا ۲۴ احداث می شود و در بعضی از پروژه ها در مرحله اجرای بتن ریزی هستیم که خوشبختانه از سرعت خوبی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص اراضی ۲۲ هکتاری نیز گفت: این اراضی در دی ماه سال گذشته به طرح مسکن ملی اضافه شد و تغییر کاربری آن به مسکونی و اخذ مجوز از شورای عالی شهرسازی و معماری کشور موجب طولانی شدن روند ساخت در این پروژه ۷۰۰ واحدی شده است.

 صبوری گفت: در اراضی ۲۲ هکتاری، عملیات آماده سازی شروع و بعد از اتمام آن عملیات ساخت با سرعت پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: در اراضی ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد پردیسان نیز ۱۸۰۰ واحد مسکونی احداث می شود که در حال حاضر در مرحله آماده سازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه های مرتبط با طرح اقدام ملی استان قم به جدیت در حال خدمت رسانی و ساخت واحدهای مسکونی متقاضیان هستند و با توجه به این که عملیات ساخت براساس آورده افراد پیش می رود از متقاضیان درخواست می شود بدون توجه به شایعات نسبت به تکمیل آورده خود اقدام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه