English

۲۳ هزار شهروند قمی در مرحله جدید اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی قم از ثبت نام ۲۳ هزار شهروند قمی در مرحله جدید اقدام ملی مسکن خبرداد.

۲۳ هزار شهروند قمی در مرحله جدید اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن صبوری در این زمینه افزود: این متقاضیان باید در اسرع وقت مدارک خود را در سامانه مسکن اقدام ملی به نشانی https://tem.mrud.ir/ بارگذاری کنند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام جدید، تکمیل ظرفیت ثبت‌نام مرحله اول شهر قم و تعداد سهم اختصاصی یک هزار و ۷۵۵ واحد است که بعد از پالایش و بررسی احراز شرایط متقاضیان، افراد بر اساس سهم تعیین شده به پروژه‌ها معرفی و متصل خواهند شد.

وی در پایان با بیان این‌که هر گونه اقدام و تصمیم از سوی وزارت راه و شهرسازی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد، بیان کرد: ثبت‌نام کنندگان مرحله جدید اقدام ملی در خصوص اقدامات و جزییات مراحل بعد، هیچ‌گونه مراجعه‌ای به اداره‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نداشته باشند.

مجموع سهم مسکن‌های پیش‌بینی شده استان قم در برنامه جامع مسکن کشور ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد است که ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد در اراضی ملی، ۲ هزار و ۲۰۰ واحد در بافت‌های فرسوده و ۴۰۰ واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث می‌شود.

در فاز اول طرح اقدام ملی چهار هزار و ۴۰۰ متقاضی نام‌نویسی کردند که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پنج پروژه زیتون ۶ الی ۱۰، محله ۱۰ (اراضی ۱۷ هکتاری) و اراضی ۲۲ هکتاری مرکز محلات پردیسان ساخته می‌شود.

کلنگ یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی فاز اول نیز توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه پارسال در این استان به زمین زده شد. این واحدها در اراضی ۲۷ هکتاری واقع در ابتدای بلوار دانشگاه پردیسان قم احداث می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه