English

محمد موسوی:

افزایش ۱۰۰ درصدی بیماران با علایم کرونا در مشهدمقدس/ نهادهای مختلف متولی بهداشت و درمان خواستار تعطیلی کامل این کلانشهر شدند

رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد بیان کرد: بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد رونده روزافزون تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در موج پنجم طغیان سویه دلتای این ویروس همچنان در حال افزایش است.

افزایش ۱۰۰ درصدی بیماران با علایم کرونا در مشهدمقدس/ نهادهای مختلف متولی بهداشت و درمان خواستار تعطیلی کامل این کلانشهر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد موسوی رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد اعلام کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی میزان مراجعه و بستری بیماران با علایم کرونا در بیمارستان نسبت به ۲ هفته گذشته.

محمد موسوی در ادامه این خبر افزود: در حال حاضر روزانه ۱۸۰ بیمار با علایم کرونا در مشهد به بیمارستان هاشمی نژاد مشهد مراجعه می کنند.

رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد همچنین گفت: به طور کلی با توجه به افزایش صد درصدی بیماران کرونا در مشهد ، حدود ۶۰ درصد امکانات این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: اورژانس کووید بیمارستان هاشمی نژاد ۲۷ تخت دارد که در شرایط کنونی بین ۳۵ تا ۴۰ بیمار در آن منتظر بستری شدن هستند و در حال حاضر ۲۱ بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری هستند.

موسوی در ادامه اظهار کرد: تنها عمل های اورژانسی در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می شود و فقط بیماران اورژانسی در بخش های غیر کرونایی بستری و تحت درمان هستند.

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد مشهد در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع در هشت طبقه و با ۱۴ اتاق عمل و پنج بخش مراقبت‌ ویژه احداث شده است.

شایان ذکر است که، بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد رونده روزافزون تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در موج پنجم طغیان سویه دلتای ویروس کرونا همچنان در حال افزایش است لذا اگر برای روزهای آتی چاره‌اندیشی فوری و مناسب صورت نگیرد کادر درمانی این استان در خدمات‌رسانی به بیماران دچار چالش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه