English

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان خبرداد

معرفی ۴۴۲ واحد صنفی متخلف به مرجع قضایی طی یک هفته گذشته

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان با اشاره به بی توجهی برخی واحدهای صنفی به شیوه نامه بهداشتی گفت: به علت بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی معرفی ۴۴۲ واحد صنفی متخلف به مرجع قضایی طی یک هفته گذشته انجام شد.

معرفی ۴۴۲ واحد صنفی متخلف به مرجع قضایی  طی یک هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، لیدا رفعتی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان  روز شنبهگفت: ۴۴۲ واحد صنفی این استان به علت بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی در یک هفته گذشته به مرجع قضایی معرفی شدند.

لیدا رفعتی اظهار داشت: بیشترین میزان تخلف مربوط به سوپرمارکت و خواربار فروشی با ۱۲۸ اخطاریه، کارگاه ها و صنایع کوچک ۸۷ اخطاریه، نانوایی ها ۴۶ اخطاریه، رستوران ها ۱۹ اخطاریه، مطب چهار اخطاریه و سایر مراکز و اماکن با بیش از ۱۲۱ اخطاریه است.

وی اضافه کرد: همچنین در همین ارتباط ۱۵ واحد صنفی نیز به علت بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی و تداوم تخلف با دستور مقام قضایی پلمب شد که شامل چهار سوپرمارکت و خوار بار فروشی، سه نانوایی، ۲ رستوران، یک تالار پذیرایی و پنج مورد سایر مراکز و اماکن می شود.

به گفته مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان، حدود ۸۴ درصد از مردم استان همدان هنگام مراجعه به اماکن و مراکز عمومی بهداشت فردی را رعایت می کنند همچنین ۷۷ درصد مردم هنگام مراجعه به این اماکن از ماسک استفاده می کنند.

رفعتی اظهار داشت: میزان استفاده از ماسک در مراکز ورزشی ۵۳ درصد، کارگاه ها و صنایع کوچک ۶۲ درصد، تالارهای پذیرایی ۶۷ درصد، آرامستان ۶۸ درصد و رستوران ها  ۷۲ درصد بوده است.

وی گفت: رعایت فاصله گذاری فیزیکی همواره مورد تاکید بوده است و در یک هفته گذشته میانگین رعایت فاصله گذاری حدود ۷۹ درصد ثبت شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان افزود: ۵۲ درصد مراجعان به تالارهای پذیرایی، ۶۰ درصد مراجعان به مراکز شماره گذاری و معاینه فنی خودرو، ۶۳ درصد مراجعان به مراکز شماره گذاری و پلیس + ۱۰ و  ۶۸ درصد مراجعان به اماکن ورزشی فاصله فیزیکی را رعایت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه