English

امیدرضا امینی:

افزایش بی سابقه بیماران کرونایی، باعث تکمیل تخت‌های بیمارستان نیشابور شد

رئیس بیمارستان ۲۲بهمن نیشابور بیان کرد: همشهریان اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند؛ همچنان در موج پنجم کرونا با کمبود تخت بستری مواجه خواهیم بود.

افزایش بی سابقه بیماران کرونایی، باعث تکمیل تخت‌های بیمارستان نیشابور شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیدرضا امینی رئیس بیمارستان ۲۲بهمن نیشابور اعلام کرد: در پی افزایش بی سابقه بیماران بستری در ۴۸ساعت گذشته، ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان ۲۲بهمن نیشابور تکمیل شد.

امیدرضا امینی در ادامه این خبر افزود: متاسفانه در پیک پنجم کرونا، روندتکمیل شدن تخت‌های بیمارستانی نیشابور با افزایش بیماران کرونایی صعودی در بستری بیماران داریم و در ۴۸ساعت گذشته با پیک بستری بیماران مواجه شدیم.

رئیس بیمارستان ۲۲بهمن نیشابور در ادامه متذکر شد: همشهریان اگر پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در مکان‌های شلوغ و خروج غیرضروری از منزل را رعایت نکنند؛ همچنان در موج پنجم کرونا با کمبود تخت بستری مواجه خواهیم بود.

وی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر پذیرش و درمان بیماران داخلی، قلب و مغز و اعصاب در بخش‌های داخلی و قلب و سی‌سی یو بیمارستان مانند سابق ادامه دارد.

امینی در خاتمه خاطر نشان کرد: روزانه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا به صورت سرپایی به این مرکز مراجعه و داروی خود را دریافت می‌کنند تا با درمان در منزل، حجم کمتری از تخت‌های بیمارستان اشغال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی