English

علی اصغر انجیدنی:

تعداد بیماران بستری شده کرونایی در خراسان رضوی به هزار و ۴۰۰ نفر رسید

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: در حال حاضر سویه دلتا در مشهد و خراسان رضوی به سرعت در حال چرخش است و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در پایان هفته تعداد مبتلایان در استان به بالاترین حد خود می‌رسد.

تعداد بیماران بستری شده کرونایی در خراسان رضوی به هزار و ۴۰۰ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های خراسان رضوی از هزار و ۴۰۰نفر گذشت.

علی اصغر انجیدنی در پی این خبر تصریح کرد: از این تعداد ۳۱۳نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و طبق پیش بینی‌ها با اوجگیری تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی در هفته جاری قله موج پنجم کرونا را تجربه خواهد کرد.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: در حال حاضر سویه دلتا در مشهد و خراسان رضوی به سرعت در حال چرخش است و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در پایان هفته تعداد مبتلایان در استان به بالاترین حد خود می‌رسد.

 وی در ادامه اظهار کرد: روز گذشته ۳۵۴بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری شدند.

دکتر انجیدنی در خاتمه اطلاع داد: آمادگی تمامی بیمارستانهای زیر پوشش این دانشگاه علوم پزشکی و همه ظرفیت‌های بیمارستانهای عمومی و خصوصی برای درمان کرونا.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی