English

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور در گفتگو با موج تاکید کرد:

اعتماد عمومی را با بی تدبیری و پاسخگو نبودن دچار خدشه نکنیم

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور بر لزوم حفظ سرمایه های نظام تاکید کرد و گفت‌: مردم بزرگترین سرمایه نظام و کشور هستند که باید به آنها اعتماد کنیم و قدردان این سرمایه عظیم باشیم.

اعتماد عمومی را با بی تدبیری و پاسخگو نبودن  دچار خدشه نکنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، سعید کوچعلی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور گفت: مردمی که در همه سختی ها، مشکلات، فشارهای خارجی و بی تدبیری برخی مسئولین ، با پشتوانه رهبری عزیز ،فرزانه و مقتدر انقلاب بر ایمان و اعتقاد خود استوار ماندند و حماسه آفریدند را همواره باید احترام کرد.

وی بیان کرد: جای تاسف است برخی از مسئولین قدر این عظمت و قدرت را ندانسته و با بی تدبیری هایشان به این سرمایه عظیم اجتماعی آسیب وارد می‌کنند. 

کوچعلی ادامه داد: انتخابات اخیر باز هم برگ زرینی بر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود اما متاسفانه در شهر همدان، گروهی تحت عنوان فعالان فرهنگی به صورت کاملاً غیرقانونی اقدام به انتشار لیستی در انتخابات شورای شهرهمدان نمود و از تمام افراد لیست خود با اخذ میثاق نامه های پرحاشیه، آنها را متعهد به پرداخت غیرقانونی درصدی از حقوق خود در صورت ورود به شورای شهر نمود، که به نظر می‌رسد از مصادیق خلاف قانون در موضوع خرید و فروش رای می باشد. 

 عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور بیان کرد: در همین رابطه تشکل های قانونی با انتشار بیانیه ای و برخی دیگر از چهره‌ها و احزاب سیاسی نظیر دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان بارها و بارها در صحبت های رسمی و غیررسمی و انجام مصاحبه با رسانه ها، خواستار اعلام نظر صریح و شفاف رییس هیئت محترم نظارت بر انتخابات استان و فرماندار محترم درباره تحرکات غیر قانونی این گروه خاص به افکار عمومی شدند که متاسفانه تاکنون پاسخی از سوی مسئولان فوق به مردم داده نشده است!!

کوچعلی بیان کرد: آقایان مسئول مگر نظام و انتخابات متعلق به مردم نیست؟ چرا پاسخگوی مردم که همان سرمایه‌های نظام هستند، نمی باشید؟ 

وی ادامه داد: ریاست محترم هیات نظارت بر انتخابات استان همدان، مردم و احزاب در کنار یکدیگر به دنبال نخبه پروری، شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی هستند اما در شرایطی عادلانه و به دور از تخلف و بی عدالتی ، لذا در همین رابطه احزاب خواستار شفاف سازی در روند انتخابات شورای شهر همدان هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور تصریح کرد:  در خصوص اعتراضات مکرر کاندیداهای محترم مبنی بر تخلف مجمع فعالان فرهنگی و فعالیت‌ سیاسی آنها و موضوع متعهد کردن کاندیداها به دریافت وجه به صورت ماهیانه در صورت ورود به شورا؛ بارها سوالاتی مطرح و خواستار شفاف سازی و پاسخگویی دقیق در این زمینه شدیم که متاسفانه مسولین سکوت اختیار کرده اند! 

سعید کوچعلی در این باره تاکید کرد: علاوه بر موضوع مطرح شده، درخواست قانونی و به حق کاندیداها مبنی بر بازشماری مجدد آرا  که مکرراً در زمان قانونی خدمت هیات نظارت استان ارائه شده مورد بی توجهی قرار گرفته است، که دلیل این نگرانی و عدم توجه جای بسی سوال است؟  

وی در پایان خطاب به رییس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان، گفت: از جنابعالی به عنوان مرجع قانونی نظارت بر انتخابات شهر همدان درخواست می‌کنیم با مردم شفاف بوده و پاسخگوی مطالبه گری احزاب باشید، چرا که ایران اسلامی ثمره خون هزاران شهید سرافراز است و همه ما مدیون شهدا هستیم، لذا از تهدید ولی نعمتان کشور به شکایت در صورت مطالبه گری در خصوص شفاف سازی دقیق در موضوعات فوق پرهیز کنید، چرا که احقاق حقوق مردم از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه