English

به مناسبت عید غدیر؛

توزیع ۵۰ هزار پرس غذا در بقاع شاخص شهرستان اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اصفهان از توزیع ۵۰ هزار پرس غذا در بقاع شاخص شهرستان اصفهان به مناسبت عید غدیرخبر داد.

توزیع ۵۰ هزار پرس غذا در بقاع شاخص شهرستان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام  روح الله بیدرام  با اشاره به توزیع ۵۰هزارپرس غذا در بقاع شاخص شهرستان اصفهان  به مناسبت عید غدیر خم، گفت:عید غدیر فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی است و باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه هایی نظیر جشن و مراسم های شاد، فضای پر نشاطی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور اداره اوقاف و امورخیریه اصفهان  در حرم های مطهر: زینبیه، ابوالعباس، علامه مجلسی، شامیرحمزه، محسن، اسحاق، شاهزاده حسن کیجعلی، باقر خیادان و…… برنامه های متنوع فرهنگی نظیر جشن و ایستگاه صلواتی برگزار خواهد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان، پخت و توزیع غذای نذری در بقعه های شهرستان و توزیع بین زائران، مجاورین و نیازمندان را از جمله برنامه های این اداره دانست و افزود: در روز عید غدیر ۵۰ هزار پرس غذا در بقاع متبرکه شاخص شهرستان طبخ و توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول  تصریح کرد: همچنین گروه های مختلفی از طرف این بقاع به مناطق محروم رفته و غذای گرم میان نیازمندان توزیع خواهند کرد.

حجت الاسلام بیدرام  تصریح کرد: در شب وروز عید غدیر حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان به همت بقاع متبرکه این شهرستان  در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان  در ادامه گفت: به منظور ترویج فرهنگ غدیر و انتقال پیام غدیر به مردم و به خصوص جوانان، مجموعه نمایشگاهی تصاویر و پیام غدیر در بعضی بقاع متبرکه  این شهرستان دایر  می شود، همچنین تعداد زیادی کتاب با موضوع غدیر به مردم در بقاع این شهرستان هدیه داده می شود.

حجت الاسلام بیدرام، اهدای هدیه به صاحبان نام علی را از دیگر برنامه های بقاع این شهرستان  به مناسبت عیدغدیر برشمرد و بیان کرد: کاروان سلامت تندرستی توسط حرم زینبیه در بین محل های منطقه ۱۴ برای درمان بیماران نیازمند  اجرا می گردد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان  در پایان یاد آور شد: گروه جهادی دندانپزشکی نیز روزهای ۷و۸ مرداد به مناسبت عید غدیرخم به مردم خدمات رسانی می کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی