English

خرید ۱۱۰ تانکر آب ویژه هموطنان خوزستانی از طرف نیکوکاران خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری، هیئات مذهبی و کمیته امداد و دستگاه های مختلف طبخ و توزیع شود.

خرید ۱۱۰ تانکر آب ویژه هموطنان خوزستانی از طرف نیکوکاران خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان در هفته ولایت عنوان کرد: خدمات مختلف کمیته امداد خراسان رضوی به نیازمندان در بخش اطعام، قربانی، توزیع سبدکالا، شناسایی نیازمندان سادات، تجلیل از حامیان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با هفته ولایت درحال انجام است.

حبیب الله آسوده در ادامه این خبر افزود: پیش بینی شده است تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری، هیئات مذهبی و کمیته امداد و دستگاه های مختلف طبخ و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: توزیع ۲۰ هزار سبد کالا شامل اقلام ضروری خوراکی در استان در هفته ولایت و با مشارکت خیران ۵ هزار رأس دام سبک و سنگین قربانی و گوشت حاصل از آن تا عید غدیر بین  نیازمندان توزیع می‌شود.

آسوده به طرح اکرام ایتام و محسنین که تأسی گرفته از مولای متقیان، اظهار کرد: از هزار و ۱۱۰ حامی طرح اکرام ایتام طی مراسمی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

وی ادامه داد: به نیابت از امام علی(ع)، نسبت به آزادی ۱۱۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان اقدام و این افراد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اکنون مشکل کم آبی گریبان‌گیر هموطنان خوزستانی شده است، ادامه داد: نیکوکاران، برای خرید ۱۱۰ تانکر آب ویژه این هموطنان مشارکت لازم را داشتند.

آسوده در خاتمه با توجه به اینکه در روز عید غدیر توجه ویژه‌ای به سادات صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: سادات نیازمند سطح استان به منظور حمایت توسط این نهاد شناسایی می‌شوند تا بستر ورود آنها به چرخه حمایتی کمیته امداد فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه