English

مهدی قره شیخ لو:

ایجاد سبک‌های جدید قرائت قرآن برای جذب نسل جوان امری ضروری است

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خلاقیت در قرائت قرآن را امری ضروری دانست و گفت: با این امر می‌توان نسبت به جذب بیشتر نسل جوان به امور قرآنی کمک کرد.

ایجاد سبک‌های جدید قرائت قرآن برای جذب نسل جوان امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قره شیخ لو با بیان اینکه تلاوت قرآن به سبک زیبا و جذاب ریشه تاریخی دارد، اظهار داشت: این امر از صدر اسلام مورد توجه بوده است و در کشور ما نیز ظرفیت‌های خوبی بین جوانان و قاریان قرآن وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جوانان کشور از زمان پیروزی انقلاب تاکنون موفق شدند بیش از 200 رتبه بین المللی را جذب کنند، ابراز داشت: تولیدات خلاقانه در قرائت قرآن در  تحقیق و  ترتیل را دیدیم که امری ضروری است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه در استان اصفهان ظرفیت‌های بالایی در زمینه قاریان ممتاز دارد، ابراز داشت: اصفهان یکی از قطب های قرآنی کشور و دارای داوران، قاریان، موسسات تخصصی، هیئت‌های مذهبی و .. است و باید از این ظرفیت‌ها بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه « آوای معرفت » به عنوان اثر فاخری رونمایی شد، اضافه کرد: این پروژه با سبک تازه تری رونمایی شد، باید همچنان تولیدات فرهنگی قرآنی متنوعی را تولید کنیم که هر ذائقه‌ای بتواند از آن استفاده کند.

قره شیخ لو با اشاره به اینکه اغلب ترتیل‌های موجود در فضای مجازی متعلق به وهابیت است، اضافه کرد: ضروری است که ما نیز در این زمینه ورود جدی داشته باشیم و نباید از این غافله عقب بمانیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه