English

رفع نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری بدون قطعی در سیستان و بلوچستان

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از رفع نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان این منطقه، تعمیرات اضطراری خط لوله مذکور بدون قطعی جریان گاز نیروگاه های برق استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن انجام شد.

رفع نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری بدون قطعی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا عربلو مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به حساسیت و موقعیت استراتژیک خط هفتم سراسری و تامین گاز نیروگاه های برق استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان و صنایع شرق استان هرمزگان،بلافاصله بعد از دریافت گزارش نشتی گاز به روی خط لوله هفتم سراسری و تشکیل جلسه، عملیات تعمیرات اضطراری در دستور کار منطقه قرار گرفت.
وی به همکاری و تعامل سه مرکز بهره برداری خطوط لوله ایرانشهر، بندرعباس و سیرجان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: از زمان اعلام گزارش نشتی تا پایان عملیات 37 ساعت طول کشید که این امر نشان دهنده تعهد و مسئولیت پذیری یکایک کارکنان این منطقه در انجام وظایف محوله است.
مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز ابراز داشت: با انجام این عملیات که با وجود جریان گاز در خطوط لوله، گرمای حدود 50 درجه، شرجی بالای 70 درصد و شرایط خاص کرونایی انجام شد، توانستیم از قطعی برق منازل هموطنانمان در استان سیستان و بلوچستان و مراکز صنعتی در شرق هرمزگان جلوگیری کنیم.
عربلو ضمن اشاره به سرعت عمل بالای این عملیات و محدودیت زمانی در تامین مجدد گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: نشتی گاز، مهار آن و ایمن سازی محیط و همچنین انتقال تجهیزات و گردآوری نفرات تعمیرات و متخصص از سه مرکز بهره برداری از استان های همجوار و تحت پوشش منطقه از نکات حائز اهمیت این عملیات بوده است.
وی در پایان، به مراحل اجرای این تعمیرات نیز پرداخت و اظهار داشت: تعویض دو عدد شیر و بخشی از لاین 20 اینچ بای پاس ورودی ایستگاه خط هفتم سراسری به همراه ایمن سازی شرایط و محیط، تخلیه گاز، انجام حفاری، برشکاری و جوشکاری و رادیو گرافی از جمله اقدامات در این عملیات بود که با 2 هزار و 250 نفر ساعت انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه