English

فوت ۶ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از فوت 6 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

فوت 6 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا قدیر با اشاره به بستری بودن ۶۵۳ بیمار کرونایی در قم، افزود: در این مدت ۱۳۶ تن پذیرش، ۱۰۹ بیمار بستری و ۸۹ بیمار نیز با بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وی ۴۷۹ مورد از هزار و ۱۲۷ تست کرونایی انجام گرفته طی ۲۴ ساعت گذشته را مثبت اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۵۰ دوز واکسن کرونا به گروه های هدف در این استان تزریق شده است.

ارسال ۳۰ هزار واکسن کووبرکت به قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز اظهار داشت: با پیگیری های استاندار، امروز ۳۰ هزار واکسن ایرانی کووبرکت به قم وارد و از فردا به چرخه تزریق اضافه می‌شود.

سیامک محبی امروز در بازدید از دانشگاه قم به‌عنوان میزبان مرکز واکسیناسیون اساتید حوزه و دانشگاه، افزود: به جهت رفاه این گروه دو فضا بازدید شد که یکی از آن‌ها شرایط مطلوب‌تری دارد و به‌عنوان مرکز واکسیناسیون انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه لیست اساتید حوزه و دانشگاه جمع‌آوری و بر اساس آن برنامه واکسیناسیون دنبال می‌شود، اضافه کرد: اگر دانشگاه آماده واکسیناسیون شود و واکسیناسیون اساتید دیرتر دنبال شود برای نخستین‌بار در کشور از دانشگاه قم برای واکسیناسیون اساتید بالای ۵۵ سال استفاده خواهیم کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه امروز گروه سنی ۵۵ سال به بالا واکسن در استان انجام می‌شود، گفت: مطالبه ما این است که واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ سال و بیماری‌های زمینه‌ای را آغاز کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه