English

ایرج حیدری مطرح کرد؛

رفع موانع پیش روی فعالیت معادن گچ شهرستان بندرخمیر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان داشت: معادن گچ شهرستان بندر خمیر ظرفیت مهم برای اشتغال این شهرستان است که ضروری است موانع پیش روی فعالان این بخش مرتفع شود.

رفع موانع پیش روی فعالیت معادن گچ شهرستان بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مشکلات فعالان بخش گچ شهرستان بندرخمیر، با اشاره به اهمیت معادن گچ در اشتغال این شهرستان، عنوان کرد: حفظ ظرفیت اشتغال معادن گچ شهرستان بندر خمیر و سایر واحدهای تولیدی و صنعتی برای استان از اهمیت بسزایی برخوردار است و این مهم خط قرمز استان است.
حیدری عنوان کرد: گچ محصول صادراتی است و ضروری است زمینه صادرات این محصول با رفع موانع مرتفع شود.
وی افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان موانع پیش روی صادر کنندگان گچ شهرستان بندرخمیر  را مرتفع کند.
وی اظهار داشت: تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص رفع موانع پیش روی فعالیت واحد های معدنی گچ شهرستان بندر خمیر برای کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط لازم  اجرا است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با تصمیماتی که تاکنون در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اتخاذ شده است مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی در هرمزگان به حداقل ممکن رسیده است و از ایجاد مشکلات کارگری جلوگیری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه