English

سیاوش محمدی:

دمای هوا از فردا در اردبیل کاهش می یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار جوی از عصر امروز به استان دمای هوا طی روزهای آینده 12 درجه کاهش می یابد.

دمای هوا از فردا در اردبیل کاهش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، امروز (سه شنبه ۵ مرداد) جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف همراه با هوای نسبتاً گرم در سطح استان اردبیل خواهیم داشت.

وی افزود: البته از شرایط محلی و به دلیل رطوبت موجود در منطقه طی ساعات بعدازظهر و عصر در نواحی مستعد مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعدوبرق پراکنده نیز دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: سرعت وزش باد در نوار شرقی و مناطق شمالی استان (بویژه شهرستان بیله سوار و بخش هایی از پارس آباد) تند تا نسبتاً شدید خواهد بود.

محمدی گفت: از عصر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به استان، شاهد شروع ناپایداری ها خواهیم بود که از اینرو طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۶ و ۷ مرداد) ضمن کاهش دمای هوا بین ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس، بارش باران با شدت و ضعف (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق) در بیشتر مناطق استان بخصوص در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: روز جمعه (۸ مرداد) از شدت ناپایداری ها کاسته شده اما هوای نسبتاً خنک با آسمانی نیمه ابری تا اواسط هفته آینده در سطح استان تداوم می یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه