English

مدال نقره قهرمانی جهان بر گردن نوجوان فرنگی کار مازندرانی

سید مصطفی رضایی در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در مجارستان، صاحب مدال نقره شد.

مدال نقره قهرمانی جهان بر گردن نوجوان فرنگی کار مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روز‌های یکم تا سوم مردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط سید مصطفی رضایی و علیرضا عبدولی در اوزان 60 و 71 کیلوگرم صاحب مدال نقره و علی جلالی عبدالوند در وزن 92 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

سید مصطفی رضایی و علی اصغر سام دلیری دو کشتی گیر چالوسی در این رقابت‌ها بودند که رضایی نقره گرفت و سام دلیری از دور رقابت‌ها حذف شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های گرجستان، اوکراین و روسیه به ترتیب با 141، 127 و 124 امتیاز اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز با کسب 81 امتیاز پنجم شد.

 

نتایج کشتی گیران مازندرانی به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 از سد عبداله سلیم اف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر از سد راتی خوزروانیدزه از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار فینال با نتیجه 4 بر 1 مغلوب رازاک بیشیکیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 55 کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 مقابل والری مانگوتوف از روسیه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، سام دلیری به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه ابتدا کوبن بوریبای از قزاقستان را با نتیجه 3 بر صفر و ضربه فنی از پیش رو برداشت، اما در مبارزه بعد مقابل روپین از هند با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه