English

محمدرضا حبیبی:

سیاست اقتصاد مقاومتی بر فعالیت بنگاه های تولیدی و اقتصادی است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اهداف و سیاستگذاری ها در ستاد اقتصاد مقاومتی بر ادامه فعالیت بنگاه های تولیدی و اقتصادی معطوف است.

سیاست اقتصاد مقاومتی بر فعالیت بنگاه های تولیدی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی در جلسه این هفته ستاد که بیش از 4 ساعت به طول انجامید پرونده چند شرکت و بنگاه تولیدی بزرگ مطرح و تصمیمات مهم حمایتی در خصوص رفع مشکلات و موانع آنها اتخاذ گردید.

وی بیان داشت: باید منویات مقام معظم رهبری(مد ظله) در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی به درستی و دقیق پیگیری و اجرا شود و هدف از تشکیل این ستاد نیز همین بوده و با ترکیب خوب و مؤثر اعضای این ستاد هر گونه مانع و مشکل در مسیر تولید و گردش چرخ اقتصاد استان مرتفع می شود.

این مقام مسئول افزود: صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی و تولیدی اطمینان داشته باشند که دستگاه قضایی حامی و پشتیبان فعالیت های سالم آنها بوده و در قالب تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی ، با اتخاذ هر گونه تصمیم حمایتی و در صورت نیاز تشکیل کارگروه های جانبی در راستای حل مشکلات و رفع موانع تولید این بنگاه ها اقدام می نماید.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان یادآور شد: در پی اقدامات و تصمیمات این ستاد در طول یک سال گذشته تعداد زیادی از شرکت های بزرگ صنعتی مورد حمایت قرار گرفته و از تعطیلی آنها جلوگیری بعمل آمده است.

دادگستری اصفهانت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه