English

امام جمعه اصفهان:

بی تدبیری مدیران عامل مشکلات کشور است

امام جمعه اصفهان با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات دامداران و کشاورزان، گفت: بی‌تدبیری‌های مدیران و تحریم‌ها ضربه‌های بسیاری به کشور وارد کرده است.

بی تدبیری مدیران عامل مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان، با بیان اینکه باید سازمان تأمین اجتماعی دریافتی‌هایی که از بیمه شدگان دارد را به نحوی سرمایه‌گذاری کند که ارزش افزوده داشته باشد،گفت: اشتباه برخی صنایع و مجموعه‌ها این بود که نیروهایشان را بیمه تأمین اجتماعی نکردند و خودشان صندوق بیمه برای نیروی انسانی خود ایجاد کردند.

وی در ادامه افزود: افزایش حقوق‌ها باعث افزایش تورم می‌شود، دولت باید مانع این رشد تورم بشود، افزایش حقوق ها در حالی که تورم همواره مازاد بر این افزایش است عملا مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به افزایش قیمت‌ محصولات مختلف و زیان دیدن تولید کنندگان به علت قطعی برق و تعطیلی واحدهای تولیدی، اظهار کرد: دامداران برای هر گاو روزانه حداقل 50 هزار تومان باید هزینه کنند، در چنین شرایطی هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شوند و نمی‌توان انتظار داشت شیر گران نشود.

امام جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مالی و معیشتی دامداران و کشاورزان، تصریح کرد: بی‌تدبیری‌های مدیران و تحریم ها ضربه‌های بسیاری به کشور وارد کرده است، بی تدبیری مدیران برای جامعه و مردم مشکل ساز بوده است.

وی از بهبود شرایط بیمه شدگان تأمین اجتماعی اصفهان در یک سال و نیم اخیر تقدیر کرد و گفت: باید همواره خدمات تأمین اجتماعی به سمت بهتر شدن و بیشتر تأمین کردن مردم برود و این موضوع نیازمند مدیریت جهادی و هوشمندانه است.

در ادامه این نشست مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان، با بیان اینکه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است، گفت: نسبت به اسفند سال گذشته حداقل حقوق‌ها را دو برابر کردیم البته این مبلغ نسبت به تورم و گرانی موجود ناچیز است اما توان ما در همین حد بوده است.

محسن ریاضی با اشاره به ممکن بودن حل کردن اختلافات میان دستگاه‌ها برای هم افزایی بیشتر و ساخت درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و رسیدگی به امور مردم، اظهار کرد: تلاش ما بر این بوده است که بتوانیم خدمات بهتری به بیمه شدگان ارائه دهیم ضمن اینکه در حد امکان خدمات مناسبی در حوزه درمان و پرداخت مستمری داشته باشیم.

امام جمعه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی