English

محمد قانعی‌نژاد:

جریمه بیش از ۱۳۰۰ خودرو غیربومی در جاده‌های خراسان رضوی

ریمه بیش از ۱3۰۰ خودرو غیربومی در جاده‌های خراسان رضوی

جریمه بیش از ۱۳۰۰ خودرو غیربومی در جاده‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد قانعی‌نژاد جانشین فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد: از تاریخ ۲۸ تیرماه تا امروز که محدودیت‌ها جاده ای اعمال شده است ، حدود ۸۱۵ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۵۲۵ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند و در مجموع یک هزار و ۱۴۰ خودرو اعمال قانون شدند.

محمد قانعی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی بیان کرد: هم‌اکنون ترافیک تنها در مسیر چناران محدوده بزرگراه کمربند سبز تا سه راه فردوسی نیمه سنگین است و در سایر محورهای استان شاهد ترافیک روان و سبکی هستیم.

جانشین فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه در ایام تعطیلات کنونی مردم همراهی خوبی داشتند و از سفرهای غیر ضروری در جاده های خراسان رضوی اجتناب کردند،افزود: از تاریخ ۲۸ تیرماه تا امروز که محدودیت‌ها اعمال شده همکاران ما در خروجی شهرها به چهار هزار و ۵۰۰ خودرو  تذکر داده‌اند تا به محل سکونت خود بازگردند.

وی همچنین در ادامه گفت: خوشبختانه با تذکرات داده شده حدود دو هزار و ۹۵۰ خودرو به محل سکونت خود بازگشتند و از ادامه سفر منصرف شدند؛ همچنین در این چند روز حدود ۸۱۵ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۵۲۵ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند و در مجموع یک هزار و ۱۴۰ خودرو اعمال قانون شدند.

وی در خصوص تصادفات رخ داده در محدوده زمانی محدودیت‌های اعمال شده در سطح جاده‌های خراسان رضوی گفت: متاسفانه در چند روز گذشته سه مورد تصادف منجر به فوت داشتیم که چهار نفر کشته شدند و یک مورد نیز تصادف جرحی داشتیم و در مجموع این تصادفات ۴۴ نفر مجروح شدند.

جانشین پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: هنگامی که جاده‌ها خلوت است رانندگان ترغیب می‌شوند با سرعت بالا رانندگی کنند و متاسفانه همین عامل منجر به وقوع تصادفات دلخراش می‌شود، از مردم تقاضا کرد از انجام سفرهای غیرضروری و طولانی خودداری کنند.

 قانعی‌نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد: آمارها نشان می‌دهد بیشترین تصادفات ما مربوط به واژگونی خودرو و خروج از جاده ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگانی است که سفر طولانی آغاز می‌کنند و بدون استراحت و توقف به مسیر خود ادامه می‌دهند و به همین جهت متاسفانه در ورودی شهرها شاهد بروز تصادفات و صدمات بدنی و مالی و حتی فوت راننده و سرنشینان خودرو هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه