English

اکبراحمدپور:

تصویب منطقه ویژه اقتصادی خواف در شرق خراسان رضوی

نماینده مردم خواف بیان کرد: توجه به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی خواف از جمله وجود معادن کنسانتره و گندله فولاد راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سبب جهت دهی ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه و عمران می‌شود.

تصویب منطقه ویژه اقتصادی خواف در شرق خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اکبراحمدپور نماینده مردم خواف اعلام کرد: پیگیری و تصویب منطقه ویژه اقتصادی خواف و تصویب این مهم قطعا هموارکننده بستر توسعه و نقش‌آفرینی بیشتر این شهرستان مرزی در فرآیند رونق اقتصادی منطقه‌ است.

احمد پور در ادامه این خبر افزود: چراکه با توجه به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی خواف از جمله وجود معادن کنسانتره و گندله فولاد راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سبب جهت دهی ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه و عمران می‌شود.

نماینده مردم خواف همچنین با اشاره به پیگیری را‌ه‌های حوزه انتخابیه گفت: در رابطه با موضوع جاده سنگان، خواف، رشتخوار، تربت حیدریه که متوقف شده بود، با تلاش ها و زحماتی که کشیده شد و جلسات متعددی که در تهران و مشهد دنبال شد.

وی همچنین تاکید کرد: کار باجدیت هم از منطقه سنگان و هم منطقه تربت در حال انجام است که در این زمینه به دنبال این هستیم که یک تفاهم نامه بین دو وزارت صمت و راه و شهرسازی انجام شود و یک کار اصولی و کار جدی و کار منطقی شکل بگیرد.

نماینده مردم خواف در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری‌ها در زمینه کمبود آب در حوزه انتخابیه خود گفت: با تلاشی که انجام شده قرار بر این شد که یک بودجه به طور مستقیم به مناطق محروم اختصاص پیدا کند که ۶۰ میلیارد تومان به مناطق محروم خواف و رشتخوار اختصاص پیدا کرد.

وی تصریح کرد: گرچه این بودجه‌ها کم است اما با توجه به شرایط کنونی و اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای کارهای عمرانی مناطق محروم حداقل برای ما عدد قابل توجهی است که در بحث راه روستایی و آب روستایی ان‌شاءلله بتوانیم گام موثری برداریم.

احمدپور در خاتمه و در رابطه با بحث روکش آسفالت جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، خاطر نشان کرد: بحث روکش آسفالت در منطقه با جدیدت دنبال شد و بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم اکنون به این حوزه اختصاص پیدا کرده است، که هم در بحث جاده جنگل و هم جاده تربت حیدریه خواف، خواف، قائن در حال انجام و پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه