English

هوای اصفهان همچنان ناسالم است / شاخص کیفیت هوا ۱۱۳

کیفیت هوای اصفهان امروز 29 تیرماه با قرار گرفتن روی شاخص 113 برای گروه‌های حساس همچنان در شرایط ناسالم است.

هوای اصفهان همچنان ناسالم است / شاخص کیفیت هوا 113

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوا در خیابان استانداری با شاخص ۱۲۸، میدان انقلاب با شاخص ۱۲۲، پروین با شاخص ۱۲۳، رهنان با شاخص ۱۱۱، رودکی با شاخص ۱۲۹، خیابان کاوه با شاخص ۱۲۱، خیابان میرزا طاهر با شاخص ۱۱۳ ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین کیفیت هوا شاخص‌های کیفی هوا در دو ایستگاه پرتردد میدان احمدآباد و بزرگراه خرازی به ترتیب با میانگین ۱۵۱ و ۱۵۳ برای عموم شهروندان ناسالم است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر و سجزی به ترتیب با قرار گرفتن روی عدد ۱۰۱ و ۱۱۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است و شاخص کیفی هوای مبارکه روی عدد ۸۵ و در وضعیت سالم قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهرهای مجاور کلانشهر اصفهان از جمله سجزی با میانگین شاخص ۱۶۱ برای عموم شهروندان ناسالم و در شاهین‌شهر با میانگین ۱۱۳ ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه