English

بازدید سرپرست اداره کار و رفاه اجتماعی یزد از صنایع

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از شهرک صنعتی یزد و شرکت های کاغذ کسری، ساختمان کسب و کار و کارخانه ریسندگی و بافندگی سعادت نساجان بازدید کرد.

بازدید سرپرست اداره کار و رفاه اجتماعی یزد از صنایع

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از شهرک صنعتی یزد و شرکت های کاغذ کسری، ساختمان کسب و کار و کارخانه ریسندگی و بافندگی سعادت نساجان بازدید کرد.

تشکری با اشاره به اینکه در شرایط آب و هوایی یزد این کارگران هستند که پیشتاز در امر تولید هستند و اولین نکته ای که در بازدید از واحدهای تولیدی برای ما مهم هست پرداخت به موقع حقوق آنهاست.

وی ادامه داد: فرهنگ سرمایه داری در یزد به سمت ایجاد واحدهای تولیدی، کارآفرینی و ایجاد فرصت اشتغال بوده و هست. گرچه امروزه این فرهنگ کم رنگ شده و برخی در ملک، ماشین و ... سرمایه گذاری می کنند و متاسفانه به سمت ایجاد اشتغال گام بر نمی دارند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه امروزه یکی از مشکلاتی که از طرف واحدهای تولیدی استان مطرح می شود کمبود نیروکار هست گفت: برخلاف دیگر استان ها، غیربومی های زیادی در واحدهای تولیدی استان یزد مشغول به کار هستند که اکثرا نیروی کارگر ساده می باشند. سرمایه گذاران در استان باید به سمت صنعت های بروند که برای نیروهای تحصیل کرده فرصت اشتغال ایجاد کنند. در حال حاضر واحدهای تولیدی نیاز مبرم به نیروی یدی و فنی دارند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد یکی از قطب های صنعت ریسندگی و بافندگی در کشور است و وجود واحدهای تولیدی با سوابق بیش از نیم قرن در استان گویای این واقعیت است.

تشکری اضافه نمود: تولید کاغذ یکی از محصولات استراتژیک در جهان است و جای خوشحالی دارد که این صنعت در استان در حال رشد است. کاغذ مصارف گوناگونی در تمامی صنایع دارد و تولید انواع آن در استان، می تواند صنایع را از واردات کاغذ بی نیاز کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان یزد کمبود آب است افزود: شرکت کاغذ سازی کسری با توجه به تعهد به حفاظت محیط زیست و حفظ منابع آب، اقدام به ایجاد مدرنترین تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی با خروجی استاندارد جهت مصارف کشاورزی کرده که یکی از نکات برجسته این واحد تولیدی است و جای تشکر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه