English

محمدحسین بحرینی:

عمده بستری شدگان کرونایی در مشهد، مسافران و افراد غیربومی هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص مشهد، که به بیماران زائر و مسافر کرونایی و غیرکرونایی از همه نقاط کشور خدمات می‌دهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شرایط کنونی نیازمند حمایت و کمک بیشتری است.

عمده بستری شدگان کرونایی در مشهد، مسافران و افراد غیربومی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد قابل توجهی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های مشهد را مسافران و افراد غیربومی، به‌ویژه از استان سیستان و بلوچستان تشکیل می‌دهند.

محمدحسین بحرینی  در ادامه این خبر افزود: افزایش بیماران غیربومی مراجعه کننده در بخش سرپایی مراکز منتخب کرونای مشهد نیز در هفته‌های اخیر مشهود بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: هم اکنون به دلیل کمبود امکانات درمانی در استان‌های دچار بحران کرونا به ویژه سیستان و بلوچستان، بیماران مبتلا برای درمان به دیگر شهر‌ها از جمله مشهد مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص مشهد، که به بیماران زائر و مسافر کرونایی و غیرکرونایی از همه نقاط کشور خدمات می‌دهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شرایط کنونی نیازمند حمایت و کمک بیشتری است.

بحرینی اظهار داشت: از سوی دیگر در خصوص شمار زیادی از مسافران مبتلا به کرونا ، که برای درمان به مشهد سفر می‌کنند باید چاره اندیشی شود، در غیر این صورت شیوع گسترده دلتای کرونا در کلانشهر مشهد و استان خراسان رضوی دور از ذهن نیست.

بحرینی در خاتمه تصریح کرد: استان خراسان رضوی با وجود تردد‌های بسیار و چالش‌های مختلف، تاکنون در مدیریت کرونا عملکرد خوبی داشته است، اما غفلت از شرایط موجود، می‌تواند خطر شیوع گسترده‌تر بیماری در این استان را به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی