English

محمدحسین بحرینی:

برنامه ریزی و مدیریت عامل اصلی عبور خراسان رضوی از موج چهارم کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با همت جمعی، مدیریت و برنامه ریزی مناسب، خراسان رضوی از موج چهارم کرونا، بهتر از آنچه که تصور می شد، گذر کرده است.

برنامه ریزی و مدیریت عامل اصلی عبور خراسان رضوی از موج چهارم کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جلسه استانی ستاد کرونا که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اعلام کرد: با همت جمعی، مدیریت و برنامه ریزی مناسب، خراسان رضوی از موج چهارم کرونا، بهتر از آنچه که تصور می شد، گذر کرده است.

محمدحسین بحرینی همچنین خاطر نشان کرد: موج چهارم کرونا در خراسان رضوی ، با برنامه ریزی و مدیریت به گونه ای بود که در هیچ لحظه ای شاهد تراکم و شلوغی در بخش های اورژانس، بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته نبودیم و خدمات رسانی به شکل مطلوبی به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا انجام شد. 

دکتر بحرینی در ادامه گفت: اجرای برنامه بستری موقت بیماران را از جمله اقدامات مناسب و موثری بود که در راستای گسترش خدمات رسانی به بیماران و جلوگیری از ازدحام در مراکز درمانی در موج چهارم به اجرا درآمده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به واکسیناسیون گروه های هدف در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: هم اینک گام دوم واکسیناسیون گروه های هدف در این دانشگاه به شکل مناسبی در حال انجام است و واکسیناسیون خودرویی با استقبال مناسب مردم همراه بوده است. 

دکتر بحرینی در خاتمه با قدردانی از استاندار خراسان رضوی و سایر مدیران استانی در همکاری و هماهنگی موثر برای مهار موج چهارم کرونا تصریح کرد: در این زمینه امام جمعه مشهد، تولیت آستان قدس رضوی و  اساتید حوزه علمیه نیز نقش موثری داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه