English

رضا حق پرست:

غربالگری و تست کرونا از ۳۰۰ مسافر ورودی گمرک لطف آباد درگز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز بیان کرد: صدور بیش از ۲۰۰ مورد گواهی سلامت برای مسافران خروجی، انجام بیش از ۱۵۰ تست سریع کرونا در چند مرحله از کارکنان شاغل در گمرک.

غربالگری و تست کرونا از ۳۰۰ مسافر ورودی گمرک لطف آباد درگز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا حق پرست سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز اعلام کرد: همه مسافران ورودی به گمرک لطف آباد این شهرستان تحت غربالگری کرونا قرار می‌گیرند و تا کنون ۳۰۰ تست کرونا برای مسافران ورودی به کشور انجام شده است.

رضا حق پرست در ادامه این خبر افزود: بررسی و آموزش مسافران ورودی و خروجی از کشور درخصوص بیماری‌های واگیر از دیگر اقداماتی است که در این منطقه به طور مستمر انجام می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز همچنین گفت: صدور بیش از ۲۰۰ مورد گواهی سلامت برای مسافران خروجی، انجام بیش از ۱۵۰ تست سریع کرونا در چند مرحله از کارکنان شاغل در گمرک، انجام واکسیناسیون مستمر واجدان شرایط واکسیناسیون براساس کشور مبدا و آموزش کارکنان در مواجه با بیمار کرونا مثبت را از دیگر اقدامات انجام شده در گمرک لطف آباد برشمرد.

حق پرست در خاتمه خاطر نشان کرد: باتوجه به نقش گمرک در سلامت ساکنین منطقه مرزی و همچنین جلوگیری از ورود و شیوع بیماری‌های واگیر در سطح کشور، کنترل و نظارت امور بهداشتی توسط مراقبین بهداشتی سلامت کماکان درحال انجام و پیگیری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه