English

شنبه ۲۶ تیرماه انجام شد؛

آبرسانی سیار از طریق ۸ تانکر در استان اصفهان/ توزیع ۶۸ هزار لیتر آب

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: روز شنبه 26 تیر ماه جاری، 68 هزار لیتر آب از طریق 8 تانکر سیار در سطح استان اصفهان توزیع شد.

آبرسانی سیار از طریق 8 تانکر در استان اصفهان/ توزیع 68 هزار لیتر آب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس عباسی خاک با بیان اینکه عملیات آبرسانی سیار به مناطق مختلف شهر اصفهان همچنان ادامه دارد.، بیان داشت: بیمارستان غرضی، خیابان رباط در شهر اصفهان، شهرک سیمرغ در دولت آباد، روستاهای مناطق زیار و محله مینا دشت فلاورجان  روز گذشته توسط تانکرهای سیار آبرسانی شدند.

وی افزود: روز گذشته در منطقه چهارشهر اصفهان یک تانکر با حجم 17 هزار لیتر و در منطقه پنج یک تانکر با حجم 6 هزار لیتر فرایند آبرسانی سیار انجام دادند. 

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان در خصوص آب‌رسانی سیار در روستاهای اصفهان گفت: چهار روستای راشنان، اسپارت، یفران و حسین آباد از توابع شهر زیار، از طریق چهار تانکر با حجم 24 هزار لیتر به صورت سیار آبرسانی شدند.

عباسی خاک ادامه داد: همچنین روز گذشته توسط یک تانکر با حجم 6 هزار لیتر محله مینادشت فلاورجان و یک تانکر با حجم 15 هزار لیتر شهرک سیمرغ در دولت آباد آبرسانی سیار انجام شد.

اضافه می شود به دلیل کاهش دما تا 37 درجه سانتی گراد و تقویت فشار شبکه آبرسانی، در روز شنبه 26 تیر ماه جاری مناطقی که با قطع و کاهش فشار آب مواجه شدند بسیار کاهش یافت و قابل مقایسه با روزهای قبل از آن نبود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه