English

رامین صادقی خبر داد:

بازرسی بیش از ۵۱ هزار مورد از واحدهای صنفی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از 51 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان بازرسی شده است.

بازرسی بیش از 51 هزار مورد از واحدهای صنفی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از بازرسی 51 هزار و 636 مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح استان اردبیل در سه ماهه اول سال ١٤٠٠ خبر داد.

وی با اشاره به تعداد بازرسی های انجام شده در سطح استان افزود: در سه ماهه اول سال جاری، تعداد 169 گشت مشترک با سایر دستگاه های اجرایی استان از قبیل فرمانداری، اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، معاونت غذا و دارو انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با توجه به اجرای طرح های نظارتی ویژه، اولویت بازرسی های انجام شده بر روی انواع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم بوده است.

صادقی در ادامه اظهار داشت: در این مدت تعداد 724 مورد شکایت مردمی بصورت حضوری و یا از طریق سامانه ارتباطی 124 توسط اداره مشارکت های مردمی سازمان دریافت شده که از این تعداد، 156 مورد متخلف، 254 مورد غیر متخلف و 316 مورد نیز به دلیل اخذ نظریه کارشناسی در دست بررسی است. 

وی با اشاره به 2 هزار و 13 مورد تخلف صنفی کشف شده گفت: تعداد هزار و 890 پرونده تخلفات با عناوین مختلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجباری، احتکار، عرضه خارج از شبکه به ارزش 183 میلیارد ریال در سطح استان تشکیل شده است که پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی، جهت رسیدگی و صدور حکم، به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در پایان از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 اداره مشارکت های مردمی سازمان در مرکز استان و شهرستان های تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه