English

مجلس یازدهم توجه ویژه‌ای به حمایت از کتابخانه‌های عمومی دارد

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه مجلس یازدهم توجه ویژه‌ای به حمایت از این نهاد فرهنگی دارد.

مجلس یازدهم توجه ویژه‌ای به حمایت از کتابخانه‌های عمومی دارد

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محسن فتحی صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: حمایت از این نهاد در نهایت به نفع جامعه است و توسعه فرهنگی را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم تاکنون در چند نوبت موضوع حمایت از کتابخانه‌های عمومی و شاغلان در این حوزه مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه رویکرد نمایندگان مجلس به این مقوله مهم فرهنگی بسیار مثبت است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی‌های اصولی در دولت جدید، مشکلات و دغدغه‌های مردم به ویژه در بخش اقتصادی کاش یابد.

وی با بیان اینکه هماهنگی و ارتباط موثر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه در حل مشکلات مردم ضروری است، ادامه داد: بدون تردید کاهش مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم سبب توجه بیش از پیش آن‌ها به حوزه فرهنگی و به ویژه مقوله کتابخوانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه