English

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس انتخاب آیت‌الله رئیسی را تبریک گفت

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب، انتخابات پرشور 28 خردادماه 1400 را برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم ایران زمین عنوان کرد.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس انتخاب آیت‌الله رئیسی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، محسن فتحی در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب، انتخابات پرشور 28 خرداد ماه 1400 را برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم ایران زمین عنوان کرد.
متن پیام بدین شرح است:
برادر بزرگوار و ارجمندم، آیت‌الله دکترسید ابراهیم رییسی 
رییس جمهور منتخب ملت شریف ایران

پس از عرض سلام و تحیت، تبریک صمیمانه و خالصانه اینجانب و مردم انقلابی استان کردستان را پذیرا باشید. انتخاب شایسته شما با رای قاطع ملت بزرگ ایران از جمله مردم شریف استان کردستان به ریاست جمهوری ایران طلیعه ایی مبارک برای حل مشکلات است.

بدون شک انتخابات پرشور 28 خرداد ماه 1400 برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم ایران زمین اضافه کرد، امیدوارم حضرتعالی که کارنامه‌ای درخشان در توجه به مطالبات شهروندان مخصوصا مردم مناطق محروم و کم برخودار دارید، در مقام ریاست جمهوری ایران کارنامه‌ای درخشان‌تر از گذشته بر جای بگذارید.

اطمینان قاطع دارم حضرتعالی با توجه به سوابق گذشته در تحقق شعارها و برنامه‌های انتخاباتی، تلاش کامل خود را به کار خواهید گرفت و به یاری حق تعالی در این راه موفق خواهید شد.

‌بار دیگر از جانب خود و مردم استان کردستان به جنابعالی تبریک گفته و توفیق روزافزون حضرتعالی را از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

همچنین جا دارد به تمام منتخبان ملت ایران در شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله منتخبان شهر و روستا در استان کردستان، منتخبان میاندوره ایی مجلس خبرگان رهبری و میاندوره ایی مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نمایم.
انشالله خداوند به همه ما توفیق خدمت به ملت بزرگ ایران را عنایت فرماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی