English

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر در گفتگو با موج:

وجود فرهنگ های غلط کاهش ازدواج را در پی داشته است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: جامعه به سمت پیری رو به جلو است و تشویق جوانان به فرزند آوری بر عهده تمامی مسئولان است.

وجود فرهنگ های غلط  کاهش ازدواج را در پی داشته است

روح الله کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص هفته ازدواج گفت: نهاد ورزش و جوانان در بعد جوانان مباحث فرهنگی بسیاری را پیگیری می کند.

وی با بیان این مطلب که امور جوانان در سطح جامعه دارای گستردگی است، افزود : از مهمترین مسائل جوانان ازدواج، طلاق و ...می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به فرهنگ های غلطی که در بحث ازدواج در جامعه وجود دارد اضافه کرد: وجود فرهنگ های اشتباه در جامعه باعث کاهش ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج بین جوانان شده است.

وی در ادامه به بیان مقام معظم رهبری در بحث پیری جامعه و فرزند آوری اشاره کردو اظهار نمود: به دنبال آن هستیم که در بحث فرزند آوری به جایگاه مناسبی برسیم و با توجه به پیری جامعه در بحث نیروی انسانی مسئولان در تشویق جوانان به فرزند آوری متعهد باشند و قشر جوان را در این بحث ترغیب و تشویق نمایند.

کاظمی به اهمیت  مهارت آموزش زوج های جوان در قبل و بعد از ازدواج پرداخت و تشریح کرد: متاسفانه با امار بالای طلاق  و مشکلات بعد از آن که متوجه فرزندان در آن خانواده می شود مواجهیم و لذا بحث پیشگیری و آموزش در راس امور اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار دارد.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر به همکاری با برخی ادارات در زمینه مسائل ازدواج اشاره کردو  در پایان گفت: تصمیم برآن است که با برنامه گلریزان برای ورزشکارانی که در آستانه ازدواج هستند کمک هایی انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه