English

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان

هشت هزار و ۷۳۳ نفر در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان بااشاره به تسهیلات پرداختی ازدواج در استان همدان، گفت: هشت هزار و ۷۳۳ نفر هم اینک در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند که بیشترین آن به ترتیب مربوط به بانک ملی با یک هزار و ۸۶۶ زوج، صادرات یک هزار و ۲۰۰ زوج، کشاورزی۸۳۷ زوج و ملت ۸۳۳ زوج است.

هشت هزار و ۷۳۳ نفر در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طوماسی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان روز چهارشنبه با اشاره به تسهیلات پرداختی ازدواج در استان همدان، گفت:  هشت هزار و ۷۳۳ نفر هم اینک در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند که بیشترین آن به ترتیب مربوط به بانک ملی با یک هزار و ۸۶۶ زوج، صادرات یک هزار و ۲۰۰ زوج، کشاورزی۸۳۷ زوج و ملت ۸۳۳ زوج است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان گفت: ۲۳ بانک عامل استان ۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد به متقاضیان پرداخت کرده اند.

وی افزود: میزان تسهیلات پرداختی برای هر یک از زوجین سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بود که این رقم در سالجاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت و این رقم برای خانواده جانبازان و ایثارگران ۲ برابر تعیین شده است.

وی عنوان کرد: بیشترین میزان پرداختی به ترتیب مربوط به بانک ملی با ۱۳۶ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معادل ۳۶ درصد مجموع پرداختی است.

وی بیان کرد: همچنین بانک ملت با ۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معادل ۱۷ درصد مجموع پرداخت تسهیلات ازدواج در سالجاری، بانک صادرات با ۵۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون معادل ۱۳ درصد، بانک تجارت با پرداخت ۳۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان معادل ۱۰ درصد و بانک سپه با پرداخت ۳۵ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان معادل ۹ درصد و کشاورزی ۲۰ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان معادل پنج درصد بیشترین میزان پرداخت وام ازدواج را در فصل بهار امسال داشتند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان اظهار داشت: میزان تسهیلات پرداختی برای هر یک از زوجین سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بود که این رقم در سالجاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت و این رقم برای خانواده جانبازان و ایثارگران ۲ برابر تعیین شده است.

طوماسی اضافه کرد: چنانچه داماد زیر ۲۵ سال و عروس زیر ۲۳ سال سن داشته باشد به هر یک از آنها به جای ۷۰ میلیون تومان ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد.

وی اظهار داشت: هشت هزار و ۷۳۳ نفر هم اینک در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند که بیشترین آن به ترتیب مربوط به بانک ملی با یک هزار و ۸۶۶ زوج، صادرات یک هزار و ۲۰۰ زوج، کشاورزی۸۳۷ زوج و ملت ۸۳۳ زوج است.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۷۳ میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج سال گذشته از سوی ۲۳ بانک عامل در این استان به زوجین پرداخت شده است.

بیش از ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفری استان همدان در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال قرار دارند و همدان از نظر جمعیت جوان در ردیف سه استان نخست کشور است.

برنامه های هفته ازدواج از ۲۱ تیر همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه