English

سرهنگ کریمی توضیح داد:

آخرین اقدامات پلیس در مورد انتشار کلیپ درگیری دختران در اصفهان /انتشاردهندگان کلیپ احضار شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آخرین اقدامات انجام شده در مورد انتشار کلیپ درگیری چند دختر نوجوان در فضای مجازی توضیح داد.

آخرین اقدامات پلیس در مورد انتشار کلیپ درگیری دختران در اصفهان /انتشاردهندگان کلیپ احضار شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: عوامل انتشار دهنده کلیپ درگیری دختران در اصفهان شناسایی و احضار شدند.

وی ادامه داد: پس از انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی و نمایش قداره توسط یکی از آنها به لحاظ حساسیت موضوع و باز نشر گسترده آن در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: پس از رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل انتشار دهنده این کلیپ و دختر نوجوان که اقدام به درگیری کرده بودند شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی احضار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان دهنده این است که افراد خاطی در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده بودند و دوست شده بودند و تحت تأثیر القائات منفی دوستان ناباب خود دست به اینگونه رفتارها زده‌اند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: در واقع بروز این گونه رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه زنگ خطری است برای خانواده‌ها که نظارت بیشتری بر دوستان فرزندان خود و فعالیت فرزندان در فضای مجازی داشته باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه که باعث کاهش احساس امنیت شهروندان شود توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه به برخورد قاطع و قانونی می‌شود خاطرنشان کرد: عواملی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار این درگیری در فضای مجازی کرده بودند شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه