English

محمود عباس زاده:

صحت انتخابات شوراهای اسلامی در ۳۱ شهر استان اردبیل تایید شد

رئیس عالی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل گفت: صحت انتخابات شوراها در تمامی ۳۱ شهر این استان به تایید نهایی رسیده است.

صحت انتخابات شوراهای اسلامی در ۳۱ شهر استان اردبیل تایید شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود عباس زاده ، رئیس عالی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل گفت: تمامی مراحل قانونی در بررسی و رسیدگی به شکایات انجام گرفته و صحت انتخابات در شهرهای استان اردبیل به تایید نهایی رسیده است.

وی بیان کرد: در ۱۳ شهر استان با دریافت شکایت و نیز بحث نظارت  بازشماری صندوق‌ها بین یک تا ۲۵ صندوق به انجام رسیده و با بررسی دقیق نتیجه انتخابات مشخص شده و صحت آن تایید شد.

رئیس عالی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی اردبیل گفت: حماسه حضور مردم در صحنه انتخابات با وجود تبلیغات سنگین دشمنان در استان خلق شد و بار دیگر دشمنان در توطئه علیه انقلاب اسلامی شکست خوردند. 

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان اردبیل با شرکت ۷۷۷ نامزد در روز 28 خرداد گذشته برگزار شد.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، حوزه انتخابیه گرمی، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز است و در مجموع سه هزار و ۲۵۲ نفر به عنوان شورای روستا و ۱۶۵ هم به عنوان شورای شهر در این دوره انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه