English

حسن قبادی خبر داد:

ثبت نخستین سایت پروازی ۳۶۰ درجه ای در بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله ‌سوار از ثبت نخستین سایت پروازی ۳۶۰ درجه ای با هدف توسعه و رونق گردشگری ورزشی در بیله سوار راه ‌اندازی می‌ شود.

ثبت نخستین سایت پروازی ۳۶۰ درجه ای در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن قبادی ، فرماندار شهرستان بیله ‌سوار در بازدید نماینده ورزش‌های هوایی و پاراگلایدر کشور، فرماندار، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ادارات مرتبط شهرستان بیله‌سوار از منطقه گردشگری گوللی بلاغ و آقاکند گفت: اولین سایت پرواز ۳۶۰ درجه ورزش‌های هوایی در گوللی‌بلاغ این شهرستان با توجه به موقعیت ویژه این محل ثبت و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با دعوت از نماینده انجمن ورزش‌های هوایی کشور به شهرستان بیله‌سوار و بررسی منطقه گوللی‌بلاغ، این منطقه دارای شرایط راه‌اندازی سایت پروازی ۳۶۰ درجه ورزش‌های هوایی شناخته شده و استقبال خوبی از این منطقه برای ورزش‌های هوایی شده است.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: راه‌اندازی این سایت پروازی با هدف توسعه و جذب گردشگری ورزشی در منطقه گوللی‌بلاغ در دستور کار است و این منطقه به دلیل اقلیم مناسب و شرایط خاص، مناسب ورزش‌های هوایی است.

قبادی گفت: در سال‌های گذشته استقبال خوبی از این منطقه توسط ورزشکاران استانی و کشوری به‌ویژه پاراگلایدر و کایت‌‌سواران صورت گرفته و به دلیل شرایط خاص این منطقه در تمام فصول سال امکان ورزش هوایی مهیا است.

محسن، موسس مسئول کمیته استان‌های انجمن ورزش‌های هوایی کشور نیز اظهار کرد: منطقه گوللی‌بلاغی به دلیل باد یک‌دست و خزری و همچنین شرایط خاص جلگه مغان بستر مناسبی برای ورزش‌های هوایی و کوهنوردی است و می‌تواند یکی از قطب‌های مهم ورزش‌های هوایی کشور باشد.

وی افزود: با حمایت فرماندار و ادارات شهرستان و با دعوت از فعالان ورزش‌های هوایی  این منطقه را در کنار معرفی، محلی برای پرواز ورزشکاران علاقه‌مند قرار خواهیم داد و از آن استقبال خواهیم کرد.

فرنام حامد، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار نیز با اشاره به ظرفیت‌های منطقه در حوزه گردشگری بیان کرد: شرایط آب و هوایی منطقه بستر مناسبی برای ورزش‌های هوایی در منطقه ایجاد کرده که تلاش می‌کنیم از موقعیت بهترین استفاده را کرده و این منطقه را به یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور تبدیل کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه