English

حمید حاجی بابایی خبر داد:

افتتاح ۶۰ پروژه با اعتبار ۴۱۹ میلیارد و اشتعالزایی ۷۹۴ نفر در استان/افتتاح ۲۶ پروژه شهرک‌های صنعتی در همدان

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به امروز در حوزه شهرک‌های صنعتی، ۲۶ پروژه با حدود ۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر در استان، افتتاح می‌شود، گفت: ۶۰ پروژه با اعتبار ۴۱۹ میلیارد و اشتعالزایی ۷۹۴ نفر در استان افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۶۰ پروژه با اعتبار ۴۱۹ میلیارد و اشتعالزایی ۷۹۴ نفر در استان/افتتاح ۲۶ پروژه شهرک‌های صنعتی در همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۲ تیرماه در آیین افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی استان همدان با اشاره به افتتاح ۲۶ پروژه شهرک‌های صنعتی در همدان، اظهار کرد: ۶۰ پروژه با اعتبار ۴۱۹ میلیارد و اشتعالزایی ۷۹۴ نفر در استان افتتاح خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی از افتتاح ۶۰ پروژه در همدان خبرداد و گفت: همدان جزء چهار استان کشور برای اجرای فناوری‌های برتر است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز در حوزه شهرک‌های صنعتی، ۲۶ پروژه با حدود ۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر در استان، افتتاح می‌شود اما این پروژه‌ها جزء پروژه‌های بزرگ و ملی نیست. 

وی ادامه داد:  ما جزء چهار استان کشور برای اجرای فناوری‌های برتر هستیم و ۵۰ هکتار برای اجرای این طرح، در دستور کار قرار دارد.

 

افتتاح ۲۶ پروژه شهرک‌های صنعتی در همدان

مدیرعامل شرکت‌های شهرک صنعتی استان همدان با بیان اینکه ۲۶ پروژه شهرک‌های صنعتی با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد، گفت: امروز ۲۶ پروژه عمرانی و زیرساختی که قسمتی از پروژه‌های انجام شده در استان است، افتتاح خواهد شد.

محمدرضا بادامی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در  شبکه معابر، تأمین آب، تأمین گاز و برق است، یادآور شد: منطقه فناوری‌های برتر نیز با ۹۰ درصد پیشرفت آماده افتتاح است اما استاندار تا اتمام صد درصدی پروژه، اجازه افتتاح به ما ندادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه