English

فوت ۲ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از فوت 2 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

فوت 2 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد رضا قدیر در گفت‌وگویی بیان داشت: طی این مدت ۱۴۷ بیمار با علائم کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به‌بستری شدن ۸۹ تَن از این افراد گفت: ۵۹ تَن که طی روزهای گذشته بستری شده بودند نیز به‌تشخیص پزشکان معالج ترخیص شدند.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۳۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند، افزود: حال ۶۲ تن از این بیماران وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با بیان این که از مجموع ۸۰۴ تست روزانه کرونا در قم جواب ۱۸۹ مورد مثبت شده‌است، گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در این استان ۶۹ هزار و ۷۵۲ دُز واکسن تزریق شده است.

هشدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قم

قدیر در ادامه به بالا رفتن آمار پذیرش بیماران با علایم ابتلا به کرونا در قم اشاره کرد و افزود: متاسفانه عملا وارد پیک پنجم شده ایم، بستریهای جدید دیروز در بیمارستان‌های قم به نزدیک ۹۰ تن رسیده و حدود ۳۷۰ بیمار بستری مشکوک کرونایی داریم، همچنین بیماران بدحال ما به بیش از ۶۰ تن رسیده‌است که اغلب در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت صعودی ابتلا و بستری باید مردم جدی تر و هوشیارانه تر از قبل در رعایت دستورالعمل‌ها از جمله استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی در فعالیت‌های اجتماعی بکوشند و به دنبال آن از برگزاری هرگونه مراسم پرازدحام، مسافرت غیرضروری و تجمع‌ها بپرهیزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی